1 juli 2015

Hello Today - En Liten Butik

Idag bloggar jag mitt första inlägg som Inspratös hos En liten Butik och hälsar nya besökare välkommen till min personliga blogg. Normalt sett skrivs alla mina inlägg på Engelska så detta känns lite ovant.  Mitt projekt är ett insprationsbidrag till tävlingen i Juli.

It´s my day to post my first project as Designer with the Swedish online store En liten Butik today. I made a layout for the July Challenge (that I created). The challenge is all about Swedish Summer - the inspiration the crafter can emerge from it.



Jag har avnänt mig av en gulvit cardstock som bakgrund. På den har jag målat blommor i grönt och rosa genom att dutta med en svamp fylld med Distress Inks över en stencil av Finnabair.  Stänk av Glimmer Mist ger en ytterligare effekt.

I have used Distress Inks, a Finnabair Lace Stencil and Glimmer Mists to make my really simple background.


Som bakgrund till fotot har jag valt två bitar av överbliven cardstock och en halv doily från byrålådan.

The embellishments on this page is really easy. Just two scrap pieces of cardstock, a doily piece and some embellishments from Sn@ap.


I must say I had a fun time creating this even though it was really simple and took me not more than 15 minutes.

Products from American Crafts, Tattered Angels, Ranger, Prima (Finnabair), Sn@ap and Lollipop Box Club. De flesta produkterna hittar Ni hos En liten Butik.


Inga kommentarer: